Virtual University New Jobs 2021

Image
 ورچوئل یونیورسٹی کی نوکریاں 2021 میری ویب سائٹ  https://noumaneducation.blogspot.comcom  میں خوش آمدید کہ ان مہنگے دوست جو میں آفیشل ہوں اور میرا تعلق وہاڑی مغربی پاکستان سے ہے۔ یہ اکثر میری ویب سائٹ ہوتی ہے اور میں آپ کے ساتھ ملازمت کی تازہ کاریوں کا اشتراک کرتا ہوں۔ یہ ویب سائٹ آپ کو تمام ملازمتیں سرکاری اور ذاتی نوکریاں مہیا کرتی ہے۔ پولیس نوکریوں کی طرح ، مغربی پاکستان آرمی کی نوکریاں ، پاک فوجی خدمات کی نوکریاں ، ویسٹ پاکستان نیوی ملازمتیں ، پاک ریلوے نوکریاں ، محکمہ صحت کی نوکریاں ، جغرافیائی علاقہ پبلک سروس کمیشن ملازمت ، ویسٹ پاکستان جوہری توانائی نوکریاں ، این ٹی ایس ملازمتیں ، مغربی پاکستان مین روڈ نوکریاں ، مغرب پاکستان لینڈنگ فیلڈ نوکریاں ، ایئر بلیو لائن نوکریاں مغربی پاکستان میں بڑے پیمانے پر تمام نوکریاں۔ اگر آپ پرائمری اور مڈل لیول ہیں تو پھر فکر نہ کریں۔ آپ کو تمام ملازمتوں خصوصا may پرائمری اور مڈل بیس نوکریوں کا احساس ہوسکتا ہے۔ اگر آپ میری {سائٹ | ویب سائٹ | ویب سائٹ prefer کو ترجیح دیتے ہیں تو میری سائٹ کی پیروی کرتے ہیں اور اسے اپنے دوستوں کے ساتھ ف...

Education What is Education?

*تعلیم کیا ہے*

تعلیم عقلمند ، امید مند اور قابل احترام تعلیم اور اس عقیدے میں کی جانے والی تبدیلی کی کاشت ہے کہ ہم سب کو زندگی میں حصہ لینے کا موقع ملنا چاہئے۔

مارک کے اسمتھ نے تعلیم کے معنی کو کھوج کیا اور بتایا کہ یہ دوسروں کے ساتھ رہنے اور سچائی اور امکان کو دعوت دینے کا عمل ہے۔

مشمولات: تعارف • تعلیم لرنگ سیکھنے کے لئے پرامید ماحول اور تعلقات کاشت کرنا • تعلیم ، احترام اور دانشمندی • تعلیم ایکٹنگ تعلیم پر عمل کرنا تاکہ سب زندگی میں شریک ہوسکیں • نتیجہ - تعلیم کیا ہے؟ 

مزید پڑھنے اور حوالہ جات led تسلیمات • اس ٹکڑے کو پیش کرنے کا طریقہ

تعارف جب تعلیم کے بارے میں بات کی جاتی ہے تو لوگ اکثر اسے اسکولنگ میں الجھا دیتے ہیں۔ کلمہ دیکھنے یا سنتے ہی بہت سے اسکولوں یا کالجوں جیسے مقامات کے بارے میں سوچتے ہیں۔ وہ خاص ملازمتوں جیسے استاد یا ٹیوٹر کی طرف بھی دیکھ سکتے ہیں۔ اس میں مسلہ یہ ہے کہ لوگوں کو سیکھنے میں مدد دینے کے لئے ، بہت سارے اسکولوں اور اساتذہ کے چلانے کا طریقہ ضروری نہیں ہے جس کو ہم تعلیم کو صحیح طور پر پکاریں۔ وہ دوسروں کے ذریعہ تیار کردہ کسی منصوبے کے مطابق لوگوں کو سیکھنے کی تربیت دینے کی کوشش کرتے ہیں۔ پولو فریئر نے اس بینکاری کے نام سے مشہور تھا۔ اس طرح کی ‘اسکولنگ’ سیکھنے والوں کے ساتھ آسانی سے سلوک کرنے میں اتر جاتی ہے جیسے اشیاء ، چیزوں پر عمل کرنے کی بجائے لوگوں سے وابستہ ہونے کی بجائے۔

تعلیم ، جیسا کہ ہم یہاں سمجھتے ہیں ، سچائی اور امکان کو مدعو کرنے ، حوصلہ افزائی اور دریافت کو وقت دینے کا ایک عمل ہے۔ یہ ہے ، جیسا کہ جان ڈوی نے کہا ، ایک معاشرتی عمل۔ ‘‘ زندگی گزارنے کا عمل اور آئندہ زندگی گزارنے کی تیاری نہیں ’۔ اس نظریہ میں اساتذہ دوسروں پر عمل کرنے کی بجائے سیکھنے اور دوسروں کے ساتھ رہنے کی طرف دیکھتے ہیں۔ ان کا کام ایڈجسٹ کرنا ہے (ایجوکیئر کے یونانی تصور سے متعلق ہے) ، اپنے آپ اور دوسروں میں صلاحیت پیدا کرنا یا ان کی ترقی کرنا ہے۔ ایسی تعلیم یہ ہے:

جان بوجھ کر اور امید مند۔ یہ سیکھ رہا ہے کہ ہم اس یقین کو پیدا کرنے کے لئے نکلے ہیں کہ ہم سب 'زیادہ' ہوسکتے ہیں۔

باخبر ، قابل احترام اور عقلمند۔ حق اور امکان کو دعوت دینے کا عمل۔اس خواہش پر مبنی ہے کہ ہر گز پھل پھول سکے اور زندگی میں شریک ہو۔ یہ ایک کوآپریٹو اور جامع سرگرمی ہے جو ہماری زندگی کو بھی اپنی زندگی گزارنے میں مدد فراہم کرتی ہے۔

ان جہتوں اور اس میں شامل عمل کو دریافت کرتے ہوئے ہم اس سوال کا جواب دینے کی کوشش کریں گے کہ "تعلیم کیا ہے؟"تعلیم - پر امید ماحول اور سیکھنے کے تعلقات کاشت کرنا

یہ اکثر کہا جاتا ہے کہ ہم ہر وقت سیکھ رہے ہیں اور ہوسکتا ہے کہ ہمیں ہوش میں نہ رہے۔ سیکھنا ایک عمل اور نتیجہ دونوں ہے۔ ایک عمل کے طور پر ، یہ ہمارے جسم کے کام کرنے کے طریقے کا ایک حصہ ، دنیا میں رہنے اور رہنے کا ایک حصہ ہے۔ نتیجے کے طور پر ، یہ کسی چیز کی نئی تفہیم یا تعریف ہے۔

حالیہ برسوں میں ، نیورو سائنس میں ہونے والی پیشرفتوں نے ہمیں بتایا ہے کہ سیکھنے جسم میں اور معاشرتی سرگرمی کے طور پر دونوں جگہ کس طرح ہوتی ہے۔ ہم معاشرتی جانور ہیں۔ اس کے نتیجے میں ، اساتذہ کو اپنے اور دوسروں میں علم کی کھدائی کرنے کی بجائے سیکھنے کے لئے ماحول اور تعلقات پیدا کرنے پر توجہ دینے کی ضرورت ہے۔

اساتذہ تعلیم کی جنگ سے ہار رہے ہیں کیونکہ ہمارے نوعمر بچے معاشرتی دنیا سے مشغول ہیں۔ قدرتی طور پر ، طلبا اسے اس طرح نہیں دیکھتے ہیں۔ ان موضوعات کی لامتناہی ہدایت حاصل کرنا ان کا انتخاب نہیں تھا جو ان سے متعلق نہیں لگتا ہے۔ وہ شدت سے سیکھنا چاہتے ہیں ، لیکن وہ جس کے بارے میں سیکھنا چاہتے ہیں وہ ان کی معاشرتی دنیا ہے - یہ کیسے کام کرتی ہے اور وہ اس میں ایسی جگہ کیسے محفوظ کرسکتے ہیں جو ان کے معاشرتی انعامات کو زیادہ سے زیادہ بنائے اور ان کے معاشرتی درد کو کم سے کم کرے۔ ان کے دماغ ان مضبوط معاشرتی محرکات کو محسوس کرنے اور ذہن سازی کے نظام کو ان کی مدد کے استعمال کرتے ہیں۔ ارتقاء کے لحاظ سے ، نوعمروں کا معاشرتی مفاد کوئی خلل نہیں ہے۔ بلکہ یہ سب سے اہم چیز ہے جس سے وہ اچھی طرح سیکھ سکتے ہیں۔ 

سیکھنے کی کاشت ایک علمی اور جذباتی اور سم سرگرمی ہے ایلیسن گوپنک نے اس واقفیت کو سمجھنے کا ایک معاون طریقہ فراہم کیا ہے۔ یہ ہے کہ معلمین ، درسگاہوں اور پریکٹیشنرز کو بڑھئی کے بجائے باغبان ہونے کی ضرورت ہے۔ گذشتہ 30 سال یا اس سے زیادہ عرصے میں اس کی تحقیق سے ابھرنے والا ایک کلیدی موضوع ، جو لیبرمین کے متوازی طور پر چلتا ہے ، وہ یہ ہے کہ بچے اپنے معاشرتی اور جسمانی ماحول کو فعال طور پر مشغول کرکے سیکھتے ہیں - نہ کہ معلومات کو غیر فعال جذب کرکے۔ وہ دوسرے لوگوں سے سیکھتے ہیں ، اس لئے نہیں کہ انہیں سکھایا جارہا ہے - بلکہ اس لئے کہ لوگ دلچسپ چیزیں کر رہے ہیں اور باتیں کررہے ہیں۔ والدین کی تعلیم (اور تعلیم) کے بارے میں بہت سارے ادب میں زور ، بڑھئی کی طرح کے کردار پیش کرتا ہے۔ آپ کو جس طرح کے مادے کے ساتھ کام کر رہے ہیں اس پر کچھ توجہ دینی چاہئے ، اور اس سے آپ کے کرنے کی کوشش پر

 


کچھ اثر پڑ سکتا ہے۔

Comments

Popular posts from this blog

Govt of pakistan Ministry of Water Resource MOWR Jobs 2021

Govt of pakistan SFA Food Authority Jobs 2021

Govt of Pakistan Punjab Public Service Commission 550+ Jobs 2021